Cette recherche s'applique uniquement aux ressources en bibliothèque.
7 résultats
Trier par:
Ajouter à la liste:
    • Plusieurs versions

    SYNTACTIC PRIMING AND ESL QUESTION DEVELOPMENT

    Mcdonough, Kim, Mackey, Alison
    Studies in Second Language Acquisition, 2008, Vol.30(1), pp.31-47 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Creativity and EFL Students’ Language Use During a Group Problem‐Solving Task

    Mcdonough, Kim, Crawford, William J., Mackey, Alison
    TESOL Quarterly, March 2015, Vol.49(1), pp.188-199 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Responses to Recasts: Repetitions, Primed Production, and Linguistic Development

    Mcdonough, Kim, Mackey, Alison
    Language Learning, December 2006, Vol.56(4), pp.693-720 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    HOW DO LEARNERS PERCEIVE INTERACTIONAL FEEDBACK?

    Mackey, Alison, Perdue, Susan, Mcdonough, Kim
    Studies in Second Language Acquisition, 2000, Vol.22(4), pp.471-497 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    The relationship between experience, education and teachers’ use of incidental focus-on-form techniques

    Mackey, Alison, Polio, Charlene, Mcdonough, Kim
    Language Teaching Research, July 2004, Vol.8(3), pp.301-327 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Communicative Tasks, Conversational Interaction and Linguistic Form: An Empirical Study of Thai1

    Mcdonough, Kim, Mackey, Alison
    Foreign Language Annals, January 2000, Vol.33(1), pp.82-92 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Investigating learners reports about the L2 classroom

    Mackey, Alison, Mcdonough, Kim, Fujii, Akiko, Tatsumi, Tomoaki
    IRAL - International Review of Applied Linguistics in Language Teaching, 01/26/2001, Vol.39(4) [Revue évaluée par les pairs]