Cette recherche s'applique uniquement aux ressources en bibliothèque.
5 résultats
Trier par:
Ajouter à la liste:
    • Plusieurs versions

    Interactional Context and Feedback in Child ESL Classrooms

    Oliver, Rhonda, Mackey, Alison
    Modern Language Journal, December 2003, Vol.87(4), pp.519-533 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Task Familiarity and Interactional Feedback in Child ESL Classrooms

    Mackey, Alison, Kanganas, Alec Peter, Oliver, Rhonda
    TESOL Quarterly, June 2007, Vol.41(2), pp.285-312 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Interactional Input and The Incorporation of Feedback: An Exploration of NS–NNS and NNS–NNS Adult and Child Dyads

    Mackey, Alison, Oliver, Rhonda, Leeman, Jennifer
    Language Learning, March 2003, Vol.53(1), pp.35-66 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Interactional feedback and children’s L2 development

    Mackey, Alison, Oliver, Rhonda
    System (Linköping), December 2002, Vol.30(4), pp.459-477 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    The impact of planning time on children’s task-based interactions

    Philp, Jenefer, Oliver, Rhonda, Mackey, Alison
    System (Linköping), 2006, Vol.34(4), pp.547-565 [Revue évaluée par les pairs]