Cette recherche s'applique uniquement aux ressources en bibliothèque.
15 résultats
Trier par:
Ajouter à la liste:
    • Plusieurs versions

    Handbooks: (How) Can We Keep Them Current, Comprehensible, and Accessible?

    Abbuhl, Rebekha, Mackey, Alison
    Modern Language Journal, December 2011, Vol.95(4), pp.643-644 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Older Learners in SLA Research: A First Look at Working Memory, Feedback, and L2 Development

    Mackey, Alison, Sachs, Rebecca
    Language Learning, September 2012, Vol.62(3), pp.704-740 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Research Methodology in Second Language Studies: Trends, Concerns, and New Directions

    King, Kendall A., Mackey, Alison
    Modern Language Journal, January 2016, Vol.100(S1), pp.209-227 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Creativity and EFL Students’ Language Use During a Group Problem‐Solving Task

    Mcdonough, Kim, Crawford, William J., Mackey, Alison
    TESOL Quarterly, March 2015, Vol.49(1), pp.188-199 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    The effect of CEOs on firm performance

    Mackey, Alison
    Strategic Management Journal, December 2008, Vol.29(12), pp.1357-1367 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Text and metatext in the resource‐based view

    Barney, Jay B., Mackey, Alison
    Human Resource Management Journal, November 2016, Vol.26(4), pp.369-378 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Interactional Context and Feedback in Child ESL Classrooms

    Oliver, Rhonda, Mackey, Alison
    Modern Language Journal, December 2003, Vol.87(4), pp.519-533 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Responses to Recasts: Repetitions, Primed Production, and Linguistic Development

    Mcdonough, Kim, Mackey, Alison
    Language Learning, December 2006, Vol.56(4), pp.693-720 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Conversational Interaction and Second Language Development: Recasts, Responses, and Red Herrings?

    Mackey, Alison, Philp, Jenefer
    Modern Language Journal, September 1998, Vol.82(3), pp.338-356 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Task Familiarity and Interactional Feedback in Child ESL Classrooms

    Mackey, Alison, Kanganas, Alec Peter, Oliver, Rhonda
    TESOL Quarterly, June 2007, Vol.41(2), pp.285-312 [Revue évaluée par les pairs]