Cette recherche s'applique uniquement aux ressources en bibliothèque.
10 résultats
Trier par:
Ajouter à la liste:
    • Plusieurs versions

    EPILOGUE: From Introspections, Brain Scans, and Memory Tests to the Role of Social Context: Advancing Research on Interaction and Learning

    Mackey, Alison
    Studies in Second Language Acquisition, 2006, Vol.28(2), pp.369-379 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Handbooks: (How) Can We Keep Them Current, Comprehensible, and Accessible?

    Abbuhl, Rebekha, Mackey, Alison
    Modern Language Journal, December 2011, Vol.95(4), pp.643-644 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Interactional Context and Feedback in Child ESL Classrooms

    Oliver, Rhonda, Mackey, Alison
    Modern Language Journal, December 2003, Vol.87(4), pp.519-533 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    INTRODUCTION

    Mackey, Alison, Gass, Susan
    Studies in Second Language Acquisition, 2006, Vol.28(2), pp.169-178 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Conversational Interaction and Second Language Development: Recasts, Responses, and Red Herrings?

    Mackey, Alison, Philp, Jenefer
    Modern Language Journal, September 1998, Vol.82(3), pp.338-356 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    INPUT, INTERACTION, AND SECOND LANGUAGE DEVELOPMENT An Empirical Study of Question Formation in ESL

    Mackey, Alison
    Studies in Second Language Acquisition, 1999, Vol.21(4), pp.557-587 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    Task Familiarity and Interactional Feedback in Child ESL Classrooms

    Mackey, Alison, Kanganas, Alec Peter, Oliver, Rhonda
    TESOL Quarterly, June 2007, Vol.41(2), pp.285-312 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    SYNTACTIC PRIMING AND ESL QUESTION DEVELOPMENT

    Mcdonough, Kim, Mackey, Alison
    Studies in Second Language Acquisition, 2008, Vol.30(1), pp.31-47 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    LEARNERS INTERPRETATIONS OF RECASTS

    Carpenter, Helen, Jeon, K. Seon, Macgregor, David, Mackey, Alison
    Studies in Second Language Acquisition, 2006, Vol.28(2), pp.209-236 [Revue évaluée par les pairs]

    • Plusieurs versions

    HOW DO LEARNERS PERCEIVE INTERACTIONAL FEEDBACK?

    Mackey, Alison, Perdue, Susan, Mcdonough, Kim
    Studies in Second Language Acquisition, 2000, Vol.22(4), pp.471-497 [Revue évaluée par les pairs]